ABD'den Yola Çıkan LNG Gemisinin 8 Nisan'da Türkiye'ye Ulaşması Bekleniyor

ABD'nin Cameron Sıvılaştırılmış Doğal Gaz (LNG) Tesisi'nden 16 Mart'ta yola çıkan Ribera Duero Knutsen adlı LNG gemisinin 8 Nisan'da BOTAŞ-Dörtyol Yüzer LNG Depolama ve Gazlaştırma Ünitesi Terminali'ne ulaşması bekleniyor.
aa
ABD'den Yola Çıkan LNG Gemisinin 8 Nisan'da Türkiye'ye Ulaşması Bekleniyor

27.03.2026 - 14:52  |  Son Güncellenme:  27.03.2026 - 14:54

Uluslararası gemi takip verilerinden derlenen bilgilere göre, 16 Mart'ta ABD'den ayrılan LNG gemisi, Fas açıklarında seyrine devam ediyor.

Toplam 173 bin 400 metreküp kapasiteli geminin, 8 Nisan'da BOTAŞ-Dörtyol FSRU (Yüzer LNG Depolama ve Gazlaştırma Ünitesi) Terminali'ne yanaşması planlanıyor.

Norveç bandıralı gemi, 2010'da inşa edilmişti.